saker jag borde göra.

Eller, ja, saker och saker. Mycket med lägenheten är det väl.

  • Jag borde sätta igång en maskin tvätt.
  • Jag borde städa i badrummet, för nu är det dammigt.
  • Jag borde fixa iordning i expedit hyllan. Its a mess.
  • Jag borde försöka få ordning i köket. (skåpen)
  • Jag borde torka köksluckor och liknande, sånt där man borde göra oftare men sällan gör det.
  • Jag borde göra rent ugnen. För det var länge sen det hände.
Meeen, istället för alla dessa borden gör jag ju annat. (haha! Borden!) Som idag tillexempel, dags för intro nr 3 på Tranvik. Oh the joy. Känner mig smått förkyld dock. Inte okej!

Ha en toppen Torsdag alla! ♥


Kommentarer
Postat av: Gert

Allt för vanligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback