Bra fredag!

Det var en väääldigt trött Travis som ramlade i säng efter en helkväll hemma hos Keisha, bus, lek, gottis och film-mys. Kaffe och kortspel för oss "vuxna" Galet trevlig kväll! Timmarna bara sprang iväg =)
 
Har haft ett par toppen bra dagar, igår var det ju marknad här i byn, jag mötte upp bästis och hennes dotter tillsammans med Travis och vi entrade marknaden med stora steg, det blev lite shopping, lite karuseller, mycket skratt. Efter middagen och när Björn kommit hem så gick vi ned igen och åkte ännu mer karusell och köpte lite leksaker och halsband och sånt. Jag kom hem med 14 par strumpor och en ny plånbok. Fynd!
 
Travis tog sovmorgon imorse och vaknade inte förren efter kl 10, galet skönt, bästis med kids trillade in på mellis och häng, vi gjorde glass i Björns glassmaskin och stojade runt. ♥
 
Börjar nu bli riktigt trött, varvar ned lite med musik och lilleman ligger och toksnarkar. Det tog inte ens fem minuter innan han somnade, och som han tjatade på att få titta på film, toksomnade medans jag fixade med sladdar och grejer. ;) Tusse!
 
Imorgon står det jobb på schemat, jag är pepp, har varit ledig nästan heela veckan så det känns nice att få lite gjort :)
 
 
bjuder på en jättegammal bild från 2009 ^^ Memories! =D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback