jag kan bara konstatera

Att det inte är lätt när det är svårt och (...) gör det inte lättare heller, men endå inte så värst mycket svårare egentligen. Förstår inte varför jag ska vara så in i helvete envis. Det är som om jag inte låter det sjunka in, att hissen inte går ända upp, potatisen är inte färdigkokt, köttet är inte färdigmarinerat. Ja ni fattar grejen. Jag tänker och funderar ängslan och oron kommer ju ge mig magsår i förväg och för högt blodtryck..

Jag blir så trött. Trött av allt tänk. Trött av att försöka förklara för dig. Trött på att då dig att förklara för mig. Känslan av bristen på respekt, ärlighet, uppgivenhet och blaa blaa blöööh..


Kommentarer
Postat av: Gert

Lägg ner, och ta nya tag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback