Städdag idag..!

Nu har jag fått ryck och har "sanerat" hela badrummet.
 
Jag plockade ut allt som gick och så spolade jag rent med hett vatten, klorin och massa andra roliga rengöringsmedel som har jag!
 
Love it! =D Kalla mig galen om ni vill! =P
 
Har även skakat mattor men vet inte om jag vågar hänga ut dem... Stora, gråa, tunga moln är påväg in över Rimbo.
 
Nu är planen att våttorka alla plana ytor, typ datorbordet, tvbänken, expedithyllan. ALLT!
 
Kanske inte det roligaste blogginlägget, men jag är skrivsugen och har ingenting att skriva om så då blir det som det blir. Ska alldeles strax dra igång jätte hög musik och rocka igång ^^
 
Bjuckar på en till gammal bild.. ^^ Enjoy!
 

Halloween fest. Jag vet inte vad jag försöker förklara. Men jag älskar sminkningen och min fejktöjning. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback