Kvällsgöra.

Jag har varit så oerhört effektiv ikväll. Förutom att jag har rensat mer än halva hinken med svamp (åkte hem till min brukare med kanske två liter, orensat. Så nu har dem att göra =P) Så har jag spelat Donkey Kong och druckit två bärs! Nöjd! =P Håller även på att dra hem ett Agatha Christie spel. Mordutredning. Death on the Nile (stavning) tror jag det hette. Samt Tim Burtons nyaste film ^^ Toppen Onsdag.
 
Träffade bästis efter jobbet idag och drack kaffe, sen trillade vi ut i skogen, och om vi hittade trattkantareller.. Man såg en, hukade sig och plockade den och tittar upp och ser ett HAV AV TRATTISAR. Var väl ute i ca 40 minuter lite halvspontant och fyllde nästan en tio liters hink, hade vi varit ute en stund till så. Vissa svampar var lika stora som min hand om inte större! Galet!
 
 
På fredag ska jag sällskapa ut hem till Bästis och hänga, kanske blir det en tur i skogen där oxå ;) Hoppas iallafall på toppen väder!! ♥
 
Nu; Chillpill och soffläge.. =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback