Fredag!

Den här veckan har verkligen sprungit på i rasande fart! (Och jag med den.. Iallafall om man ska räkna med alla promenader jag gjort med Ebba dessa dagar, jäklar vad vi har promenerat, behöver inte gå på hela nästa vecka) Nä, men skämt och sido! Det är skönt att det äntligen är lite helg, det har varit en intensiv vecka, en intensiv start på denna vecka. Måndagen var riktigt kämpig och energikrävande men jag tror och känner att det inte är lika spänt längre. Lika kämpigt, lika motigt. Utan det är lixom lättare, enklare. =) Skön känsla! 
 
Saknar typ halvt ihjäl mig efter min bästis dock. Som lever livet borta på Teneriffa! ♥ Hon kommer dock hem snart, säkert brun som en pepparkaka! ;) När man är "van" att höras av i princip varje dag, antingen samtal eller sms och så går det över till typ noll kommunikation totalt! Ja då blir jag lite loco. Lite ensam, det blir tomt, tyst, tråkigt. Men sure, jag har ju hennes vovve (min ständiga följeslagare) Så jag är ju inte helt ensam. Men det känns endå att hon är borta. Att hela familjen är borta...! 
 
    
 
Lite pics från förr ;) Nostalgitrippar så här på fredagsmorgonen. Min bästis är snyggast! Ever! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback