Snabba ryck!

Jag älskar när företag är snabba. Har redan idag fått sms om att min dammsugare finns att hämta på ICA =)



Just nu är Katrin och Tyra här, jag hade helt missuppfattat dagar och trodde att de skulle komma nästa torsdag, så förstå min förvåning när jag precis vaknat och det plingar på dörren, blev rätt ställd men mysigt är det! Patricia kom förbi och kaffade med oss ett par timmar oxå, hade nästan alla mina favorit tjejer under samma tak för en stund..! *nöjd*



Annars är läget stabilt, längtar efter min dammsugare ifall jag ska vara helt ärlig, känns lite surt att jag ska iväg och jobba dock, hade velat stanna hemma och dansa med draken hela kvällen, men då vet jag vad jag har att göra imorgon ;-) haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback