Ditt isländska jävla patrask

Blockmongo?! 
 
du ska inte komma och få för dig saker gällande mig, du känner inte mig. Och jag skiter fullständigt i att du har pluggat i flera år, har det har jag oxå och jag har vettet att inte leka hobby psykolog med för mig främmande människor på fyllan! Tacka fan för att jag inte är klient/patient hos dig när du på vardagar ska försöka föreställa psykolog som tydligen är ditt yrke och vad du är utbildad till, för helt ärligt så missbrukar du din yrkestitel så förbannat jävla hårt! Full som ett ägg och så börjar du med ditt jävla skitsnack, och det var inte bara mig du fick för dig att du skulle analysera utan du ger dig på en far och son relation som du inte har någonsomhelst insikt eller förståelse för...
 
misslyckad eller bara dum i huvudet? Utvärdera dig själv för faa-aa-n!! 
 
Om jag visste vart du jobbade så skulle jag anmäla dig! För att missbruka sin licens på fyllan är nog inte uppskattat. Varken av din arbetsgivare eller dina klienter/patienter 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback