Gröna Lund

Det märks att jag nyss är hemkommen från Liseberg.. Det var inte alls lika kul att åka karusellerna där, men ungarna älskade det och det är ju huvudsaken! Keisha och jag åkte extrem, den där lila, taggiga karusellen och hej vad det gick! Vi lyckades snurra ett helt varv och keisha skrek som en halv Karl med halsfluss! ♡ =P



vid fyra rycket typ kom B och joinade oss och vi försökte oss på att tönta oss i kärlekstunneln, dock var det inte alls någon vidare kärlek i den tunneln. Det var ju lämmeltåg på alla "stockar" =/
Hur som haver så var det en awesome dag och vi kom hem jätte sent och jag vart helt slut. Somnade på två röda och kände mig knappt mänsklig när klockan ringde imorse! Nu sitter jag på jobbet och långpanna står på planeringen..





Keisha & jag när vi åkte jetline ♡ Snyggare bild får man ju leta efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback