Helt seriöst!

Jag tror att jag har gjort bort mig. Inte på någon allvarligt plan så lugna stormarna! Utan jag chansade och jag antar att jag ingenting vann på det. Inte heller förlorade jag men ja. Friskt kopplat hälften brunnet?



drömde förövrigt en skum dröm här om natten. Jag var "plötsligt" jätte gravid och redo för förlossning! Jag hade helt missat hela graviditeten, var inte förberedd alls och ringde min klippa här i livet och bad om backup... Hon kom springandes med en feber tetmometer och jag blev överlycklig och kände direkt att det här klarar jag :-) ha ha vilka skumma drömmar man kan ha egentligen! Minns inte så mycket annat än det från den drömmen. Det kanske var lika bra. Ingen koll på vem som var pappan eller hur bebis såg ut, kön eller någonting. Jag tror att alla program som jag spanar på och alla gravid bloggar som ploppat upp bidragit till mina drömmar!





bilden har ingenting med inlägget att göra men fin är den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback