Mycket ska man få höra innan öronen trillar av..

Har efter helgens bravader kommit till flera olika insikter.. Eller vad det heter. Har fått rätsida på väldigt mycket. Accepterat väldigt mycket. Känner mig på nått sätt nöjd.. Jag vet inte hur jag ska förklara, men ja..



Har även fått veta att jag "ute i sociala kretsar/sammanhang" går under smeknamnet (??!) Jontes lillesyrra. För er som kanske inte har så jätte mycket koll så kan jag berätta att Jonte är min näst äldsta brorsa. John heter han. Och är en väldigt känd profil.. Det finns nog ingen som inte vet vem han är. Han har i sina yngre dagar lirat på diverse Nattklubbar/krogar runt omkring sig. Han är väldigt social, väldigt trevlig, artig och rolig. Han är brutalt ärlig. Ja, jag vet inte jag, men tydligen så är det "coolt" att vara hans lillesyster. Det är tydligen någonting speciellt med mig. Vad vet jag inte, det sades inte. Men ja, det är någonting med mig.. Någonting spännande tydligen, någonting med mig som väcker en nyfikenhet, ett intresse. En lust att utforska som det så fint uttrycktes.. Någon som känner att de vill utveckla detta? För jag förstår nada!



Fick även klarhet i andra saker som varit något difusa fram tills nyss. På gott och ont antar jag. Sanningen gör förbannat ont men är alltid nödvändig. Och nu vet jag. Vet inte hur mycket mer om det jag kan säga. Det finns alltid minst två sidor av en situation. Och det behöver inte bli värre än vad det redan är. Skadan är redan skedd. Ord har blivit sagda, tårar har fallit. Dags för nya tag..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback