Måndag

Har haft en intensiv måndag. Den första på länge känns det som. Har röjt i lägenheten, tvättat, plockat, bäddat och städat. Varit iväg på lite ärenden gällande andra grejer och har nu sedan kanske någon timme tillbaka placerat mig i soffan med en stor kopp kaffe (som nu är slut) och en karaff vatten. Jag är så jävla dålig på att dricka. Vatten. (alkohol, läsk, kaffe och annat går jätte bra, men just vatten är jag jätte kass på) känner det överallt. Känns i kroppen, känns i huden, känns i huvud, känns i leder. Ändring på det är under pågående projekt. Har sedan en vecka (bättre än ingenting, måste börja någonstans) alltid en karaff med vatten framme. Har kommit på att jag inte tycker om att ta vattnet direkt ur kranen, plus att om det står i kylskåpet blir det för kallt. Alltså får en karaff alltid stå framme med vatten. Och eftersom det är så jävla kallt i min lägenhet iallafall så är vattnet mer svalt än rumstempererat. Nöjd!







Annars är allt under kontroll. Har försökt se över min situation och hur framtiden inom det närmaste kommer se ut, det gäller att bita ihop och sysselsätta sig. Annars känner jag att jag kommer sjunka ned i ett ganska så mörkt hål.. Sitter exempelvis just nu och stickar en mössa åt mig själv.. Sysselsättning I know. Bästis visade mig strumpstickning men jag får det endå inte att få ihop. Me need a New lesson.. Mera! ^^


Ska återgå till min film nu.. En liten lägesrapport.. Check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback