Favoriter

när jag flyttade hemifrån (för många år sen) så fick jag med mig ett startkit, en brudkista (grön med svarta beslag jätte vacker) som var fylld med flytta-hemifrån-grejer. Jag hade sparat och samlat i flera år, fått i födelsedagspresent, julklappar. Porslin, glas och allt ni kan tänka er ♡♥♡♥♡♥



Men endå så skickade mamma med mig mer grejer. Speciellt sängkläder, visst jag har köpt egna, nya, uppdaterat och rensat men jag har endå haft mina favoriter. Som dessa här på bilden..






Jag älskar dem! Så otroligt slitstarka trots många år på nacken, super super mjuka, sköna och om jag gosar in mig riktigt ordentligt i dem så luktar dem hemma. ♡ Hemma som i Sveagatan hemma. ♥



ja, det var bara det jag ville säga.. Typ..



Natti natti ☆★♡♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback