Ohoj

Här har jag inte varit inne på hundra år känns det som! Jag har lixom inte så mycket nytt att komma med direkt. Livet rullar på i sin vanliga takt. Har gjort lite planet för sommaren som jag kan berätta om.



Den 25e drar jag ned till Göteborg tillsammans med MrB och hans kids, Liseberg står på v planeringen och vi kanske kommer få gratis boende hos en vän till MrB, annars har vi ett rum på ett hostel bokat så det är egentligen vårt minsta problem =) den största frågan är ifall vi ska ta bilen ned eller tåg. Men det löser sig.



Den 30 Augusti drar jag iväg på Monday Bars summer Cruise!!! Äntligen!! Alla andra gånger det varig kryss så har jag antingen jobbat eller så har det varit andra saker inbokade men icke denna gång! Sjukt taggad redan nu! Ska bli skönt att komma iväg och stampa igen, känner att jag behöver den! Träffa goa människor och lyssna på awesome musik!



Sitter i skrivande stund på jobbet, har haft en lugn förmiddag och dag, sov till halv ett tror jag det var för första gången på väldigt länge! välbehövt antar jag! Har väl inga fler storslagna planer för denna vecka. Jobbar kväll varje dag utom fredag...



kan ju bjuda på en bild. Eftersom jag bloggar från min mobil via en app så går det bara att lägga in en bild. Så vitt jag vet. Jag kanske gör fel?





Kommentarer
Postat av: Gert

Trevlig resa, kommer att sakna dig på Norrtälje Blues & Rock

2013-07-15 @ 23:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback