Lite instagram bilder från den senaste tiden..


 
//Spenderade min sjukmåndag i badkaret //Ceasar dricker med sugrör, roligare kan man ju ha det. //Middagskraving på söndagen. Orkade inte styra någonting annat än pompa. Är rätt kass på att styra pompa. Bränner skiten //Flummig egopix med ett ärrat hjärta just den stunden. Eller ärrat och ärrat, det fick sig ett stick pga undanhållen information som kom fram, antagligen av misstag men endå...
 
 
// Tydliga anvisningar brukar ge bra resultat? // Fredagens snack. Kokos smak! Gött! // Nyfrisserad och galet nöjd! // Allt hår gone bye bye .. Nästan allt.. Mycket var det iallafall! 
 
 
// promenad hem från jobbet. Mysigt! // Upptäckte ett gigantiskt hål i min strumpa. "Satt fast på jobbet" och kunde inte byta. // Försöker mig på en nyttig lunch. // Felicia och Miou kommer och hänger och vi gör hemmagjord pizza till middag med tacokryddad cornfärs, mozarella ost och andra gottigheter ^^
 
Så ja... Bild bomb? Har endå inte så mycket nytt att komma med, regnet har vräkt ned i omgångar, solen skiner emellan varven och jag dricker alldeles för mycket kaffe för mitt egna bästa och kör andra omgången tvätt i maskinen. Kul tisdag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback