En bra dag?

Det är nog en ganska bra dag idag trots allt som rör sig i huvudet på mig. Vaknade av solen som sken in genom mitt sovrumsfönster imorse. Lämnade persienen uppe med flit för att jag endå skulle vara tvungen att vakna med väckarklockan. Dock gjorde solen sitt och jag passade på att snooza de få timmarna som var kvar mellan det att solens strålar väckte mig och att klockan skulle ringa. En awesome start på dagen.
 
Rattade ned till Anders bilmeck/Mekonomen med min lilla pärla för att få "dödsdommen" och det visade sig att heeeela jävla bakbalken är förstörd. Det var den redan när jag köpte bilen misstänker vi. Så jävla surt! Grabbarna där anser inte att det är värt att laga, jag vet inte alls utan låter B ta det beslutet. För om det blir så att vi ska mecka själva så är det endå han som får göra det mesta av jobbet eftersom jag inte riktigt har det intresset. Jag kan nada! Hur som haver så bröt jag ihop en liten stund men B sa att det kommer ordna sig så ja, jag litar på honom. Är så oerhört tacksam över att ha hjälp i alla lägen av honom när jag behöver. Han skulle bara veta! ♥
 
Har suttit i telefon i dryga timmen oxå med bästaste Katten ♥ Fick vräka ur mig allt och vi pratade om precis allting annat, hoppade långt mellan olika ämnen och olika på tal om.. ^.^ Välbehövt! Sitter nu framför min lilla bärbara här på golvet i världens mest obekväma ställning och poppar lite musik, peppmusik! Snart kommer förhoppningsvis bästis trilla in en sväng för kaffe och kramar! Någonting som jag verkligen verkligen behöver! ♥
 
Känner att trots all skit som kretsar kring mig nu med bil och allt möjligt som jag inte orkar gå in på i detalj överhuvudtaget (Helt fel personer läser denna blogg, ingenting jag kan göra åt men om jag kunde komma åt just ditt IP nummer skulle jag blockera dig på en gång, just saying) så kommer jag inte yppa så vidare mycket mer om andra problem. Utan ni får helt enkelt nöja er med att läsa om min skrotbil! =P
 
På fredag firar jag och mitt körkort två år förresten! Kika gärna in då och gratulera oss! =) Vi är ett awesome team! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback