Hej!

Har idag varit i kontakt med Rimbo vårdcentral och diskuterat ifall jag behöver komma ned till dem för provtagning.. Telefonisten/sköterskan ansåg att det var onödigt att jag kommer ned eftersom min feber försvunnit och lika så beläggningarna på halsmandeln. Är fortfarande öm och har svårt att svälja, jobbigast är det på morgonen =/ Men ja, tydligen var det "bara" ett lättare virusangrepp.. Dock funderar jag på att droppa ned endå och ta prover, visst att jag inte behöver men samtidigt kanske det kan vara bra och kolla sänkan och se hur det ligger till rent allmänt. Nån slags check up lixom, för mitt mående går verkligen i vågor. Så ja, telefonisten sa att jag skulle känna efter och om jag ville kunde jag komma ned på fredag och prata med dem. Kanske är lika bra?
Jag är iallafall tillbaka på banan och sitter nu på jobbet. Har en introduktion oxå men så här på kvällspasset finns det ingenting att göra förutom när det börjar bli dags för läggning ^.^ så ja, här sitter vi, i soffan och ser på tv. Snackar skit och bara chillar. Ypperligt bra med en lugn start efter mina sjukdagar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback