Hockey kväll

Sitter hos B och glor på hockeyn. Luleå vs Frösunda (??!) Hade fått för mig att det skulle vara två helt andra lag som skulle spela så jag är faktiskt rätt besviken över vilka som spelar.. =P Men men, fick ett sms runt middagstid om att det fanns käk här ifall jag ville ha och ja jag är inte den som är den.. ^.^



En iskall Corona senare och jag känner att jag skulle kunna somna ;-) Har haft en alldeles ypperligt bra eftermiddag tillsammans med min bästa vän och hennes dotter. Hämtade Lill-skrot på dagis och promenerade ned på byn och mötte upp mamman för tjejmys och café besök <3 Styrde lite födelsedagspresenter till helgen och sen så sprang tiden iväg.



Drog en repa in till Norrtälje och hälsade på en vän till familjen som är på besök..



Nä, koncentrera mig på period två kanske, råkade fastna i Candy Crush i pausen och halkade sen in här. >.<


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback