Kaffe rast. =)

Jag anser att det nu är dags för en gigantisk stor kaffe och en stund i solen. Hade det inte varit för att det blåste så fasligt kallt ute och för att det fortfarande ligger snö på mitt sned-tak så hade jag garanterat klättrat ut där och satt mig! Men nu får det helt enkelt vänta en stund innan jag inviger det taket. ^:^
 
Har suttit en bra stund nu och stickat vidare på mössan, det går undan när man kommer in i rätt takt! Skulle vara riktigt roligt om jag "utvecklades" i mitt stickande, skulle gärna vilka kunna sticka sockor. Raggisar. Har så mycket fina garner som skulle kunna bli så fina, söta sockor. ^^ Får allt försöka ta mig tid och engagemang till att försöka lära mig. Jag ska kunna det! Så småning om..!
 

Såååå, finns det någon av alla mina dagliga läsare som kan tipsa om någon bra film? Plz! Känns som om jag sett det mesta.. =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback