Bra Onsdag.

Det gick förvånandsvärt bra på mötet/kursen. Det lär ju vara plättlätt att i fortsättningen klocka arbetstiden med den där paddan. Så atte ja.. 
 
Fick även svar på ett par andra frågor jag har haft, har ju friskvårsersättning, och den täcker det mesta, kanske inte riktigt det som jag hade hoppats på att den skulle täcka men efter att jag pratat med "ledningen" om det så fick jag veta att det täcker även det, alltså inte totalt, men typ 150:- i månaden "har jag rätt till" och det är ju alltid nått. Nöjd! 
 
Är nu borta i Hagen och hänger innan det är dags att pysa till jobbet, Kiddo ringde och var utlåst, jag har fått en nyckel av B förrut, så att jag (som han så fint uttryckte det) "kan komma och gå som jag önskar och vill" Så tur för Kiddo att jag var hemma i Rimbo och svarade när han ringde. Så nu väntar vi på att B ska komma hem och bjuda på kaffe ^^ 
 
Ska passa på att trycka över alla bilder från Gröna Lund besöket oxå. Eller ja, alla och alla, det är ju inte så jätte många men ett par fem stycken är det nog iallafall.. 
 
Slänger in en bild på min kollegas hund Bulten. Han var med på mötet tidigare idag och charmade alla. Av mig fick han lite kaka.. =P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback