Inspirerad, motiverad, imponerad, irriterad.

Efter denna helg så är det många känslor som strömmar genom mig. Inspiration och motivation till att ringa ett samtal och nu ett ordnat möte. Sen får vi se hur vi tar det där ifrån. Imponerad över framgången av ditt agerande. Även imponerad över hur lyckad Defqon Drunk 1.0 blev. Riktigt bra grabbar, tåls att göras om igen! ^^ Irriterad över besvikelsen jag kände när jag i efterhand får veta att ett jävla skitrykte om mig cirkulerar kring folk som känner folk. Säger ingenting mer om det. Men jag är faktiskt jävligt besviken över att inte bli uppringd och utfrågad när situationen var aktuell.. 
 
Man kan kanske inte lita på människor till 100% helt enkelt. Eller jo, det kan man visst! Jag kan med en hand räkna upp exakt vilka jag litar på. Och Vem jag litar på mest av allt i hela världen. Vem som vet mest om mig, vem som får veta allt som händer mig, vem jag berättar allt för, in i minsta detalj. För henne har jag ingenting att dölja. ♥
 



Hemska regniga Tisdag förresten, jag harvade hem efter jobbet och såg ut som en dränkt katt. Kallt är det oxå men jag samlar energi för att klättra in i en dusch och gilla läget. Skönduscha ett par timmar eller två är ju aldrig fel..! 
 
Saknar "min" bebster! Gosigare vovve får man leta efter! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag håller med om Defkon Drunk 1.0 Blev lite av succe som gärna ska bli en trend:) Men väldigt trist att inte folk kan vara ärliga någon jäkla gång istället för att snacka skit bakom ryggen!!! Ursch!
Det va väldigt kul att se dig bw :) Riktigt skoj de va så sjukt länge sen. Kram på de i sommarregnet!:)

2013-05-14 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback