Lördag.

Här sitter jag och hänger på min uteplats. Det är visserligen skugga, det blåser visserligen, men ja, här sitter jag iallafall. Suger på en krokodil öl och funderar på vad jag ska hitta på. Har haft en super mysig fredags eftermiddag/kväll ute hos bästis i Almunge. Var lite seg efter spelningen som vi var på i Torsdags. Sabaton på Gröna Lund och efterfest tillsammans med bandet (och 800 andra) på ett hotell vid Humlegården/parken/gatan. Kom hem runt 03 på fredag morgon och så upp och jobba kl 08. Tur att man är ung! ;)
 
Dess värre har jag inte med min mobilsladd ut, hade jag haft den med mig, hade ni fått se bilder från spelningen tror jag lagt upp en bild på instagram, får la lägga upp den iallafall..
 
Bildlösa blogginlägg är lite tråkiga, eller?
 
 
Galet mycket folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback