Önskelista!

Jag har ju erbjudit mig att åka till Västerås och hämta kid2 imorgon eftermiddag. I Västerås finns Eriks Lund. Och det är alltså ett stort shopping centrum. Jag har alltså spenderat ett par timmar, minuter, stunder, till att sitta och kika på Gina Tricots hemsida och valt ut (i förväg) vad jag vill ha. Sen i butik kommer jag säkert hitta ett par saker till, men dessa saker jag visar här, är garanterade köp jag kommer göra. Iallafall kläderna, smyckena är jag lite mer "osäker på" beror på hur de ser ut IRL, samt den där BH´n, måste iallafall klämma och känna lite. Katt tröjan ska jag ha! Tänk så som jag "brukar ha" overzise med ena axeln bar typ, coolt! =)
 
Bilder;
 
       
 
Armbanden är ju coola. Dock är jag nytatuerad och vet inte om det är lämpligt, brukar alltid ha på höger arm, så ja.. Men köp nu, använd sen? ;)
 
Bh´n är ju cool, men är osäker på om jag kommer kunna använda storleken sen, senare.. =/
 
Väskan/clutch, funderar på att använda den som plånbok/mobilförvaring, huuur cool som helst, finns i vitt oxå
 
Katt-tröjan, love it! Crazy cat lady!
 
sen ett läckert örnhalsband. Me want it! Alot!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback