Minnen.

Jag fick ett ryck här om dagen och kikade in på min bilddagbok. För er som inte vet det så fanns det faktiskt en community att dela sina bilder med andra INNAN INSTAGRAM!!!! Hör och häpna! Den sidan hette tidigare bilddagboken men har på senare år byttit namn till dayviews. En ypperligt bra sida som jag har varit medlem på sen långt tillbaka! Dessvärre (kanske är det jätte bra men jag blir lite irriterad) så kan man inte kopiera bilder och dela dem vidare, det är ju lättare på mobilen för då kan man ju pintscreena, klippa och klistra och sen visa bilder iallafall, jag får göra som så att jag vid tillfälle kan slänga upp lite bilder från mitt exterma minne. Tyvärr är det ju så att mina bilder en gång var med om en olycka. Jag skulle föra över dem till Mr Bs dator för att sedan skriva ut dem på skiva och på så sätt spara dem för evigt. Hur som haver så försvann bilderna på någon vänster, fullständigt och jag bröt ihop, tårarna sprutade! Och Mr B fick ju världens dåligaste samvete, det var ju endå hans ide! Men tack vare bilddagboken så finns ju bilderna kvar. Och det känns bra, har även ett antal andra skivor med bilder på. Så helt borta var dem endå inte, men det är ett par 100 stycken som jag aldrig kommer få tillbaka tyvärr. Jag menar, bara för att jag hade bilddagbok så betydde det ju inte att jag lade upp ALLA bilder, även om jag lade upp väldigt många. 
 
Är det någon av mina 40+ läsare dagligen som vill se lite gamla bilder? Ska jag göra ett inlägg med bara bilder? 
 
Snart är det förövrigt dags att kicka igång den här dagen, det är fredag och vi drar i eftermiddag iväg på Bandit Boat 16. Sjukt taggad! Lillasyster ska spela och det ser jag verkligen fram emot! 
 
Hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback