Torsdag.

Jag är så sjukt laddad inför morgondagen och allt vad den innebär. Vi ska åka iväg på Bandit Boat 16 med jobbet, istället för julbord men känner jag mig själv och mina kollegor rätt så kommer vi rösta för julbord med i December! Varför inte lixom? Sen så på förmiddagen, nästan innan förmiddagen, närmare bestämt på morgonkvisten så kommer jag få hem finbesök från Nyköping. Berättar mer om det vid ett senare tillfälle. Jag är nervös, förväntansfull, förhoppningsfull, nyfiken, sprallig och allt där emellan! =)
 
Fick tidigare ikväll en överraskning av Mr B. Han promenerade in på en garnbutik efter sitt besök hos läkaren och köpte garn + stickor till mig! Gigantiskt! Jag blev super överraskad och super glad!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback