2013-10-01 fortfarande.

det är tur att man har och göra på dagarna, annars skulle nog tiden gå väldigt sakta. Tänk om Man jobbade med att spika lådor eller typ något slags kontorsarbete, eller busschaufför, eller varuleverantör, eller brevbärare, gissar på att dagarna skulle vara väldigt långa då. Visst lite utmaning och socialt umgänge kanske man får när man jobbar på kontor. Annars skulle jag nog klättra på väggarna av tristess. Vill gärna ha lite utmaning i vardagen. *just saying* 
 
Nu är det snart dags för mig att trilla hem, jag har en hel drös med saker och pyssla med på hemmaplan. Dock inget nämnvärt avancerat. 
 

nä, men kanske kragtaga sista stunden nu då.
 
 
Vann 60:- på en av mina två lotter, det är ingen miljonvinst direkt men det är endå chans till revansch ;) vem vet, jag kanske vinner på mina andra två som jag tänker hämta ut. Från en helt annan butik imorgon. Dessa köpte jag på spelkiosken vid Konsum. 
 
Spännande!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback