En stor jävla kopp kaffe!

idag kommer jag garanterat gå runt med min gigantiska kaffekopp precis hela dagen. Styrde en rejäl kanna kaffe här på jobbet och hällde ner i en termos. Så ja, kommer väl ha koffeinkick innan det här arbetspasset är slut, men med tanke på hur kasst jag mådde imorse efter min mardröm så förtjänar jag det! Galet trött, smått sur, lite irriterad nästan, kanske beror det på vädret, kanske betor det  någonting annat inte vet jag, dock planerar jag på att spendera resten av kvällen med att spela mitt. Ta spel som jag fick hem igår. Fastnade i fear igår och ville inte riktigt byta spel när det gick så pass bra. Sen ville dock kid2 spela sitt GTA5 så jag fick vika mig lite. Hade tänkt spela när dem gick och knippade men klockan blev alldeles för mycket innan det hände. Så ja..
 
 
sjukt taggad är jag iallafall. Har fått lite olika röster om det här spelet. Någon sa att det var jätte kasst, att jag kommer bli besviken, medansvar andra sagt att det är ett jätteroligt spel. Jag tror på det sistnämnda. Har varit sugen på att köpa det här spelet i flera månader nu!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback