Gästrum in the making.

Igår fick jag ett ryck, efter att ha planerat hela dagen och funderat hur jag ville ha det så gjorde jag iordning inne i mitt förråd hemma och styrde ett gästrum. Så nu finns det plats ifall någon vill komma och krasha hemma hos mig och slippa sova på soffan. Även om mina soffor är ack så sköna så är det ändå trevligt att ha en dörr att stänga om sig, så blir lägenheten lite mer av en frizon att röra sig i. Kanske ska hyra ut rummet istället. Till någon hunkig studerande. Fast egentligen, palla ha massa föl hemma i lägenheten? =P
 
Här kommer iallafall en bild, jag ska röra mig mot jobbet. 
 
 
Planen är att sätta upp något slags draperi och dölja mina utemöbler. Sen så funderar jag på att skaffa en mer ordentlig säng, behöver ju inte vara någonting jätte avancerat, en en 80X200 säng skulle fungera prima. Den där tältsängen har sett bättre dagar. =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback