Im in love

Åter igen så har jag blivit kär i ett par skor som ska få följa med mig hem vid ett annat tillfälle. Pengarna räckte inte riktigt till denna gång men jag har ifall rekat läget och kommer åka tillbaka till Thuns snarast. Nadine var sugen på att joina, så på måndag kanske? Då har dem öppet till 20. Alla andra dagar utom fredag så har dem öppet till 16. Vad är det för jävla skit tid? Wierd!







här är raringarna iallafall! Så så såååååå snygga! B's kommentar.. "Du har ju redan typ såna där skor" men icke. Dessa är med klack och med 'binget' runt om kring. Smala och såååå snygga! Mina andra är boots. Tjocka, maffiga med blingad baksida. Stoor skillnad!!






eller hur! Stor skillnad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback