Lördagsshoppingen.

Min helg har varit väldigt lugn. Spenderade större delen av tiden i soffan hemma hos B, vi varvade mellan att titta på kass film, sova, äta, kaffa och sova igen. Välbehövt, mysigt och lugnt. Helt okej helg. 
 
Eftersom jag blev så besviken på min tidigare shopping, trasig dragkedja, lösa sömmar och konstiga storlekar, jag har tydligen världens längsta armar enligt dem där tröjorna, eftersom de var hur korta och trånga som helst. Och då har jag väldigt smala armar. Så ja... Jag klickade hem lite annat istället från en annan sida som jag litar på, som sköter leveransen och som garanterat levererar sjyssta grejer. 
 
Det blev ett par basplagg inför kommande vinter. Skönt med tjocktröjor som går ner över rumpan! 
 
  
 
En med hög krage i en färg jag inte trodde jag skulle använda, och sen tre likadana i olika färger. Hello basic. Men jag menar, hey, man behöver lite basic plagg i varierande färger. Blir en jävla massa olika modeller annars. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback