Med risk för att låta tjatig.

men jag börjar misstänka att min visdomstand börjar försöka sig på att titta fram nu när den fått "fritt spelrum" så att säga.. För nu värker det nått så in i helvete och värktabletterna biter inte. Har kollat in "hålet" och det är så rent och fint och inga irriterade kanter eller någonting alls. Det varken smakar eller luktar illa. Så någon infektion är det inte heller. Utan det är säkert som så att visdomstanden är på gång. På gott och ont, imorgon är det onsdag och då har det gått 6 dagar från utdragningsdatumet. Ända sen dess har jag käkat 2 alvedon + 1 Ipren i snITT var fjärde timme för att hålla smärtan/värken i schack. Ni kan ju själva räkna hur många tabletter det är. *suck* grovt snittat minst 10 tabletter per vaket dygn. Ibland har jag oxå vaknat mitt i natten med värdens värk och tagit en dos till. =/ 
 
nåväl, det som inte dödar härdar har jag hört. Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. 
 
Har förresten börjat sticka mössor igen. Speedstickade en mössa till kid2 som blev klar igår, och det var en bra stickat av mig eftersom jag började med den i söndags. 
 
 
Nu kanske inte bilderna är de allra fagraste som finns på mig. Osminkad, svullen, trött.. Listan lan göras lång, men nu är det ju endå mössan som ska stå i focus. Inte mitt bleka nylle. Kid2 blev iallafall väldigt nöjd och önskar sig fler mössor i andra färgkombinationer, tänkte försöka mig på att avancera och blanda ännu fler färger, vad tror ni om det? Dock håller jag just nu på att sticka ihop en svart och grå randig till en vän som bor i Åkersberga. dock är jag nog klar med den imorgon.
 
jag har oxå börjat fundera på ny tatuering... Har hittat två olika texter som jag skulle vilja ha, en på vardera handled eller kanske ha en på nyckelbenet? Utöka min chestpiece lite grann? Vore iallafall nice med nått nytt. Känner att jag behöver det. 
 
once you start to ink you never stop.. ❤️
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback