Mental uppladdning

Nu är det drygt en timme kvar innan jag ska harva iväg till tandläkaren. Jag har tid klockan 11.30 och enligt mina googlingar (älskar att googla!) så konsert det inte ta en hel timme. Men samtidigt är det väldigt individuellt och det kanske tar hela dagen ;) nå väl, förhoppningsvis en relativt snabb och smärtfri upplevelse. Nervös, orolig, nojig. Jag har en himla massa konstiga känslor för mig just nu men det är ju tur att det är Rimbos Nationaldag idag ;) = marknad. En av Sveriges största. Så jag kommer nog på bättre tankar. Plus att det blir ju billigt att dra en repa direkt efter för då är jag ju endå så pass bedövad att jag inte kan äta/snaska/mumsa på någonting. win win situation ;) *försöket att peppa mig själv*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback