Planerad eftermiddag.

Jag har redan nu (iofs redan vid lunchplanerat in min eftermiddag och dess "to doeswanna know? 
 
  • Jag ska träffa Nadine på stationen här i Rimbo för jag råkade få med hennes plånbok hem efter helgen, den bodde i min väska tillsammans med andra ägodelar men när hon fiskade upp det som var hennes mitt i natten så missade hon plånkan. Lätt hänt. 
  • Jag ska in på Konsum och köpa nytt garn, det finns jätte fina garnet i massvis med höstiga mysiga färger. Ska nog köpa ett par nya stickor oxå. ^.^
  • Jag kommer alldeles säkert få med mig en B&J hem...
  • Igår kom jag till ett nytt kapitel på mitt F.E.A.R spel. Så jag kommer bädda ner mig i soffan och spela det. Kommer garanterat bli skitskraj men det är det värt för kul är det. 
  • Kommer alldeles säkert att klicka mig ut på en lämplig hemsida och klicka hem lite nya spel. Fick lite tips i lördags om spel som jag garanterat kommer gilla så jag håller tummarna. Förhoppningsvis så finns F.3.A.R att köpa..
det är alltså min plan. Ni då? Vad ska ni hitta på denna kalla, mörka måndagskväll? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback