Sötnosar!!

 
 
 
Trots att det ibland dröjer väldigt många dagar mellan mina inlägg så är det ändå +20 tappra läsare som dagligen kikar in här på min blogg och kollar ifall jag Uppdaterat. Ni är med mig i ur och skur skulle man kunna säga. Ni får jätte jätte gärna lämna en kommentar och berätta vem ni är. Ska spana in min statistiks lista lite närmare hemma på datorn sen för där kan jag se varifrån ni läsare kommer iallafall så Jag har lite koll. 
 
Har hur som helst haft en awesome helg tillsammans med Nadine. Vi körde på skräckfilmskväll på fredagen hemma hos henne. Åkte runt i Norrtälje och uträttade lite ärenden, köpte sushi, donken och en massa Gottåsa från ica sen så intog vi varsit hörn på soffan framför netflix. Jag åkte inte hem förren med näst sista bussen kl 00.45. På lördagen så blev jag upphämtad i Rimbo och vi åkte till. Kista Galleria. 
 
 
Shoppade lite smått och gott. Blandannat en halsduk från Monki, ett linne från new yorker, lite underkläder och lite smink. Helt ok! Käkade indiskt till middag och sen så styrde vi vår kosa tillbaka hem till Norrtälje. 
 
  
 
Drog iväg på 6års kalas och sen tillbaka hem till Nadine för lite förkaka innan det var dags att trilla ned på byn för Krypto Nites. Låter resterande bilder tala för sig själva. 
 
   
 
 
Djbåset. Förköpsbiljetter. Robert och den orädda krogkatten. Ego pic. Fyllekäk. Återställare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback