trött.

Det känns i huvudet att det har varit en relativt lång men rolig arbetsvecka. Dock ska det bli skönt att vara ledig imorgon. Jag planerar att sova tills det att jag vaknar och förhoppningsvis så kommer klockan visa en tid efter 10 inte före. Vaknar jag och ser att klockan bara är tidig så kommer jag vägra, jag kommer tvinga mig själv att somna om. Alternativt bara ligga och blunda och inte göra många fler knop. Icke! 
 
Jag behöver det här. Känner att jag är helt tömd på energi, tömd på engagemang, tömd på ork, tömd på lust. Har återigen kommit in i en sån där låg stund när verkligheten kommer ikapp, tankarna attackerar från alla tänkbara håll.. Tänker fatta mig kort. 
 
Det går över! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback