jaha.

Söndags seg eller vad man ska säga. Är rätt less, irriterad, förvirrad och stundtals förtvivlad. Det pågår alldeles för mycket snurr i skallen just nu, alldeles för mycket tankar, funderingar och känslor. Jag känner mig utanför, efter, ensam och nästan övergiven. Varför vet jag inte heller, kan inte alls sätta fingret på det heller så jag kan "ta tag" i det och jag antar att det är det som är så otroligt frustrerande!



Jag vet inte vad jag vill, samtidigt som jag egentligen vet det men jag vet oxå att det inte kommer fungera på det sättet. Det kommer inte bli så, det tåget har redan gått, skeppet har seglat. Och med den insikten (sedan lång tid tillbaka) gör mig fortfarande ledsen. Besviken. Sur, tvär, vresig och arg. Allt på en gång.



Jävla skit rent ut sagt! Faaaaaaakk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback