Bakis...?

Känns som om jag är bakis idag trots att jag inte drack nå alkohol igår. Eller jo, jag smakade lite på Nadine och Jimmys 'Ginger beer' sjukt god den oxå! Påminner mig om när jag under en period drack Jeremiah Weed.. *memories*






det var rätt soft igår iallafall, skjutsade in Nadine och Jimmy till Norrtälje mitt i natten, körde ut Nadines syrra till Harka och såg två rävar. En jätte lugn och fin en som satt mitt på grusvägen och tvättade sig och en som flög ned i diket så fort han såg oss. Stannade och försökte få kort på den lugna men utan framgång



kom hem och o säng rätt sent och trots att jag höll mig till alkoholfritt igår så känner jag mig bakis. Måste vara nått tråkigt väder på gång tror jag. Slutar kl 13 idag och då blir det soffläge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback