Hej!

Trogna små rackare ni som fortfarande klickar er in här regelbundet i tron om att jag har uppdaterat! Kanske får jag er att sätta kaffet i halsen nu när det visar sig att jag faktiskt har uppdaterat! 
 
Hur som haver. Det  händer inte så skrytsamt mycket i min vardag. Typ. Eller jo. Saker händer. Jag försökte dejta en gotlänning men det blev bara pannkaka av allting och han var alldeles för bekväm med att bo hemma hos sin mamma att han knappt kunde agera som folk i möblerade rum. Oerhört initativlös. Tråkig. Egoistisk och lat. Tack och hej! Skönt att slippa! 
 
Nu flingar jag, igen fast med "en gammal flamma" fick span på denne tidigare i livet men jag antar att det inte var aktuellt då, men nu är det väldigt aktuellt och det känns förbannat jävla bra! Även fast jag har blivit bränd så skyndar vi långsamt. Får se vart detta tar vägen, förhoppningsvis åt ett gemensamt mål ♡ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback