Skepp och hoj!

Usch vad jag känner mig seg. När jag vaknade igår morse, så trodde jag att det var helg. Eftersom klockan bara var typ fem på morgonen och Jens låg och snusade vid sidan om mig... ;)
Drömde väldens härligaste dröm... tihi... *generad* Ingen sexdröm absolut inte. Utan en dröm om att livet går vidare. Även om det är jobbigt ibland, och man möter motgång ibland. Jag menar, jag drömde om en framtid...!
Det låter konstigt jag vet, men endå...! Jag drömmer om en framtid. Ingen konkret kanske, inga ansiktet ingenting, bara om mig själv och vad jag gör... Svårt att förklara. Men det kändes endå tryggt när jag vaknade...

Man måste kunna möta motgång innan man möter framgång... Livet består inte bara av nedförsbackar, det måste gå uppför ibland...!

*Känner mig extremt poetisk... En cigg på det här...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback