Lista. Igen.

VÄLJ
 choklad/lakrits: Choklad.
 rött/rosa: Rött
 grönt/blått: Grön
 svart/vitt: Svart. Eller grått. ;)
 sommar/vinter: SOMMAR. SOL. VÄRME.
 gitarr/piano: Gitarr.
 fashioncore/fjortisstyle:  Fashioncore. 
 hårdrock/techno: Tecno
 hiphop/metal: HipHop
 justin timberlake/my chemical romance: Vilka vad?

 hemmakväll/fest: Hemma fest!
 sola/bada: Sola!
 fiska/jaga: Fiska.
 svenne sommar/utomlandssemester: Svenne Sommar, utomlands på vintern.
 mamma/pappa: Båda två!
 syster/bror: Alla mina tre bröder!
 en bästa kompis/flera kompisar: Några nära.
 mkt månadspeng/lite veckopeng: Jag jobbar och får lön. Så ja, Mycket månadspeng?
 bo i stan/utanför: Utanför.


 JAG ÄR
 singel: Ja, etta på singel listan!
 nöjd med mig själv: Ja, Oftast.
 nöjd med mitt liv: Jajjemen.
 på för humör nu: Typ jätte sjuk? Nej. Men inte så mkt. Men väldigt ont i halsen!
 blyg: Nja, inte direkt. Men lite, ibland. Beroende på lixom.
 AIKare: fotboll? What?
 rätt så snygg: Jävligt snygg om jag får säga det själv.
 pervers: Nej. Det tror jag inte?


 FAVORIT
 dryck: Cola. Eller RedBull Jaeger. ;)
 mat: Mammas mat. Tacos. Kyckling sallad.
 spel: En lång och en kort. ;)
 film: Den hemlighetsfulla trädgården. Chess... osv. :P
 band: Oj, ja jag lyssnar på allt jag!
 klädesplagg: Linnen. ;) Jag har flera stycken!
 klädesmärke: HM Fungerar. Men även vissa andra märken.
 låt: Jag tror på. Aldrig ska jag sluta älska dig, one way ticket to hell and back, anthem, stad i ljus, som en bro. Osv. Osv. Osv
kille: Det finns en viss kille som jag har ett visst intresse i för tillfället. Och eftersom jag är singel, så har jag alla tillfällen och möjligheter i världen...! :P
 tjej: Frida och Patricia. ;)
 lag: Bolaget?

 VAD TROR
 du att folk tror om dig: Jag tror att folk tycker att jag är en trevlig prick. Eller nått. Vad vet jag. Dom personer som nu skulle tycka någoning negativt om mig, berättar det iallafall inte. Jag är lyckligt omedvetande?
 du händer i ditt liv om 6 år: Om sex år. Ja du, förhoppningsvis har jag barn? För om sex år. Då är jag ju 28.
 du händer med världen om 100 år: Fortsätter vi i den här stilen finns det ingen värld kvar.
 tror du på gud?: Nepp.
 tror du på liv på andra planeter? Japp!


Kommentarer
Postat av: en hemligbeundrare

trevligt att läsa att du nu är singel och snart flyttar till eget...
en hemlig beundra´re...

2007-08-29 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback