Fittstim och allmäna gaser!

Problem hit och problem dit. Tror du att det är en bra lösning på problemet?
Vilket problem kontrar jag med, ja inte vet jag svarar han och vänder sig om.
God Natt... Tack, sjysst... Problemet? Hur ska jag veta vad problemet är? Jag har inga problem, har du? Om det är någon som vet vad det är för problem människan pratar om, så hör gärna av er. Skulle bra gärna vilja veta vad det är problem med.


Jag kanske är för ung och du för gammal. Eller så är det jag som börjar känna mig gammal medans du fortfarande känner dig väldigt ung? Vad vet jag. Hemlängtan fick jag höra att jag hade, dock inte hemlängtan som i hemlängtan hem till mamma... Utan någon annan slags hemlängtan, till ett hem som jag inte riktigt hittat än?


Jag har verkligen ingen aning. Känner bara att det är någonting som inte står rätt till. Att det är någonting som saknas. Och det gör ont. Fast endå inte ont, utan det känns mest obehagligt... Mina känslor är bedövade och jag kommer ofta på mig själv med att sitta med tankarna på annat håll. Långt bort från verkligenheten. I min egna värld.Det är inte bra att drömma sig bort för mycket, för ofta. Men det finns ingenting jag kan göra åt saken. Det som händer det händer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback