Jag har tråkigt!

One three hill eller O.C: O.C
Ute- eller hemmakväll: Just nu utekväll. Vill inte vara hemma själv.
Sex eller mys: Mys.
Salt eller sött: Salt!
Lyx eller budget: Det är aldrig fel att lycka upp vardagen lite granna. ;)
Sommar eller vinter: SOMMAR!
När är du Född: Första April 1985
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och ett linne.
Favoritresturang: Eh. Gondolen i Stockholm var nice.
Favoritfilm: Väldigt många. Spec skräckfilmer i alla dess slag.
Drömväska: En sjysst Dolce Gabbana kanske? ;)
Har du barn: Nej. Tyvärr inte. Har inte ens en karl!
Födelseort: Stockholm, Löwenströmska.
Smeknamn: Anisch, Awa, Ulla, Älva Babe.
Favoritfärg: Alla nyanser av grönt!
Drömprins: Han vet vem han är.
Har du varit kär: Ja, det har jag varit, är nog lite kär nu oxå. ;)
Favoritlåt: Beutiful Girls med Sean Kingston
Maträtt: Mammas mat. Alltid!
Favoritresemål: Gambia. Vill utforska hela Afrika när jag har möjlighet, men även Australien och USA.
Favoritblomma: Rosor. Är fina. Hade massvis förrut när jag bodde hemma hos päronen.
Tycker inte om: Krig, sura miner, att lönen tar slut för snabbt... osv... =P
Senaste sjukhusvistelse: Hm. Det var nog i Tisdags. När jag skulle göra en hörselkontroll. Helt utan anledning. Eftersom läkaren inte ens behagade att ringa upp. PUCKO!
Favoritdricka: Coca Cola. Ramlösa, Iskall Mjölk... mmmn...
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Just nu är dom gula. Sen vet jag inte riktigt, ska få omtapetserat och har inte bestämt mig för vad jag ska välja för tapeter... =P
Vad gör du när du är uttråkad: Sover. Bloggar, Spelar online spel, läser tidningen?
Missbruk: Cigaretter och coca cola. =P
Vän som bor längst från dig: Oj. Alla mina underbara vänner nere i Gambia. Dom bor längst bort.
Vad retar du dig mest på: Människor som blir sura för ingenting, som sköter saker oproffsigt och som agerar som barn. Även fast dom är långt över 18!
Läggdags: När jag känner för det. Dock har det blivit runt 22 dom senaste dagarna, är så jävla trött!
Nagellack: Använder inte nagellack. Har inbland använt någonting som Lynn haft. Som gjort naglarna lysande lila på nått sätt när det var kallt ute, det var coolt... =P
Husdjur: jag har en underbar kissemiss.
Skostorlek: 36/37 beroende på modell. Ibland 38.
Syskon: Tre bröder. Alla äldre än mig.
Favorit pålägg: Ost.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Just nu, Sajuka Education Center. Barra. The Gambia, West Africa.
Vilket är det vackraste ordet: Älska.
Bästa bok du läst: Hantering av odöda. John Adjive Lindqwist.
Är du Internetberoende: Jajjemensan fattas bara!
Favoritparfym: Sarah Jessica Parkers Lovlei.
Gillar du snö: Nja. Om jag är inomhus ja. =P
När köpte du något åt dig själv sist: Ska göra det imorgon. =P
Vilken är din bästa egenskap: Att jag har lätt att knyta nya bekantskaper.
Senaste pojkvännen: Jens.
Vilken film såg du på bio senast:  Simpsons.
Senaste köpta skiva: Bränner massa istället.
Favoritgodis: Choklad och lakrits.
Studier eller jobb: Jobb...
Bästa kompis: Några. Ni vet vilka ni är.
Innerstad eller liten ort: Liten ort.
Favorit bloggar: Min egna.
Nytt eller vintage: Nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback