Yttligare ett roligt samtal.

Catz ringde mig inatt. Klockan 02,30 typ.

C: - Anna, hjälp.
J: - Vaddå är du ledsen? Vad har hänt gumman...?
C: - Jag kan inte gå rakt!!!! Jag vinglar in i bilar och buskar och allt möjligt. *med en darrande typ nästan börja gråta röst.*

J: - Men snuttan då... *Asgarv...*
C: - Du får hålla mig sällskap i telefonen tills det att jag är hemma. Jag vill inte gå själv.




Fatta vad söt denna lilla flicka var inatt... Där låg jag hemma hos Jonas och väntade på honom, huuuur trött som helst, och så får man ett så mysigt samtal från en aspackad Katrin. Jag kan inte sluta tänka på det, och varje gång jag tänker på det så skrattar jag... Hon e såååå söööt...

Sitter just nu hemma hos Björn och Josefin. Dricker lite drinkar, planen är Mobergs, men förhoppningsvis så går vi inte dit. Klockan är endå 01,00 snart. Och det känns inte så kul att gå till Mobergs dom sista två timmarna. Meeen, vem vet. Jonna är ju där. Fast, jag vill ju till Twin Club oxå... Eftersom Katrin är där..

Livet är fyllt med svåra val... =P

Kommentarer
Postat av: Weibchen

Du är en klippa darl! Hade nog fan tagit halva natten att ta sig hem utan lite support!!

Och ja, bannemej, saknade dig på Twin Club :( Men det låter som att du hade det soft ändå :) Snart kommer jag och trackar dig på jobbet dessutom. Tvätta bilen efter jobbet och nu ska jag käka. See ya soon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback