Självklart!

Självklart så är det någon granne med löptik i området. Tiger blev som galen när jag gick ut och kissade honom för en stund sen... Jag blir galen! Han sliter och drar, lyssnar inte överhuvud taget på mig! Morr! Och hans koppel gör ju inte saken bättre om jag säger så.. Aj... Speciellt när jag inte är beredd på att han ska dra iväg, då jävlar... Smärta in my hands säger jag bara...

Ska strax gå tillbaka till isabel. =) Behövde bara avreagera mig på den där löptiken... =O Upp i skogen, och in bakom sophuset och ner förbi gungorna... Nu låter det säkert som om vi har världens största gård där jag bor, men så är inte fallet.. Men det heter ju inte bergsvägen för intet lixom...

Nu; Isa.
Snart; Nudlar
Sen; Åka och jobba...

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken söt men envis Tiger du har!

Jo allt e bara bra, återställd å på benen. Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback