Sköna Fredag.

Igår bestämde vi oss för att hoppa att jobba idag och köra ett race på söndag istället. Kanske får vi ett ryck och gör det imorgon men vet inte än. Känns iaf skönt att inte behöva göra det idag, det är så äckligt mycket folk i skolan, så respektlösa ungdomar så det finns inte, dem springer ivägen och jävlas hela tiden. Jag blir galen... Lyfter inte ens på fötterna när dem sitter och vräker ut sig i soffan och tror att dem är någonting... Det enda dem är att dem är sockerberoende... Så mycket läsk som estet dricker, det är inte klokt. Får ihop en 10 - 15 flaskor från den korridoren... Dagligen... Oj, Oj, Oj. Men om ni behöver veta vad man ska dricka, så är det Trocadero alternativt cactus festis... För det är oftast sånna flaskor som ligger i papperskorgen... Men engentligen ska jag inte klaga, jag får ju lite klirr i kassan pga läskdrickandet... =P

Nej. Nu ska jag vara lite social, ska snart åka in till Norrtälje...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback