Jag har unnat mig lite smått och gott.

Halli hallå ute i blåbärs skogen.
Idag är jag en glad människa, jag har unnat mig lite smått och gott. Ett par nya skor,
(Stoppade alla andra typ 5 paren i en påse och slängde, eftersom det både är hål i dem, och dem är slitna. Känns hur bra som helst.) Och en ny parfym. Samma som jag hade för ett par år sen. Min "signuatur doft" om man så säger. ;) Så nu är jag nöjd. De sista kronorna fick jag lämna bort. Men ja, på nått sätt lyckas jag alltid överleva. =P

Idag har jag och Karin varit hos BBD... (
Bosse Bil Doktor) med Bettan. En rutinmässig årskontroll. Och det var inga som helst fel med den tösen, bra där. Hon fick tillåmed tummen upp av den söta grabben som gjorde kontrollen. *ler*
Karin var lite nervös i början, tror att det till stor del berodde på den 0,5L take away kaffen som vi drog i oss när vi gick runt på stan och lekte lök. =P

Här väntar Bettan på sin tur:


Kollar lite under huven...


Här blir hon upphissad och checkad underifrån...


Hon klarade sig galant. Plus i kanten. Stjärna i boken. ja. You name it...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback