Planering är bara halva jobbet mina vänner. ;)

Jag var verkligen effektiv i Måndags då jag var ledig. Hann tillåmed tvätta en maskin, för dem som hade bokat, använde typ inte stugan, så jag gjorde en vild chansning där. Tur att dem inte kom... =P

Annars är allt bra, känner att jag jobbat oerhört bra denna vecka, började veckan med att jobba extra, från kl 07,00 - 19,30 och det är inte varje dag jag jobbar extra. Vilken oerhört lång dag, golvvård på Ankaret. Och vad nöjda dem blev, de bara öste beröm över mig och Karin i onsdags. Känns bra att få lite positiv feedback... Någonting annat som har hänt på jobb fronten är att jag "blivit av med" bibblan. Slipper gå dit. Ingen från oss behöver någonsin gå dit igen... Vi har inte kontrakt med dem längre, och det känns såååååå skööööönt! Jag kommer istället få massvis att göra på Roden om kvällarna istället, antar att jag kommer få försöka golvvårda i tre timmar varje kväll, men det är det fan värt! Ska blinka lite och se om jag får börja i min egna korridor... ;) Det är ju så jävla skitigt inne på en viss korridor jag har, dem ställer aldrig upp stolarna tillexempel. *sur*

Nog om det och detta, imorgon är det äntligen fredag, då bär det efter jobbet ner på stan för sushi med Felicia, och efter det ska vi rulla ut till Christine och Annlo och grilla om vädret tillåter, annars så äter vi inomhus. ;) Ska sedan på lördag åka in till Saturn Return tillsammans med Nenne för att shoppa lite inför kryssningen, och så ska jag såklart besöka Gina Tricot i sedvanlig ordning, en sådan affär finnes inte i lilla Rimbo inte, och inte i Norrtälje heller för den delen, även om det skulle fungera att ha ett GT här i Roslagen oxå... Och så ska jag förbi PunktShop oxå och införskaffa lite armband... Hoppas solen skiner!

Så ok, nu är det uppdaterat, maten är klar, jag håller på med matlådor inför morgondagen, och sen så ska jag nog krypa ner i sängen och sova, klockan ringer 05,00 imorgon, för vi tänkte börja jobba tidigare för att få gå hem tidigare, så jag hinner med att äta sushi och strosa lite på stan i lugn och ro... =P Planering är bara halva jobbet mina vänner.

Ja juste, jag är svarthårig igen! ;)

Btw lixom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback