Städdag idag. =P


  • Diska.
  • Dammsuga.
  • Dammtorka.
  • Torka golv
  • Tvätta fönster?
  • Åka och handla?
  • Fixa på uteplatsen?
  • Tvätta?!
Ja det började ju bra iallafall. Nu har orken övergivit mig och det kanske är lika bra? Det finns ingen ledig tid i tvättstugan en dag som denna, varför vet jag inte, tvättstugan har stått sen kl tolv och det är ingen som tvättar. Kanske ska jag tvätta iallafall? Eller ska man kanske pallra sig upp till Jonna och låna hennes maskin? Kan ju lika gärna hänga det här hemma. Det regnar ju inte, så jag kan ju ställa ut torkställningen? Tvätta lakan... =) Hm. Ska tänka på det en stund till.

Annars då, jo, Karin var förbi på en fika och det var trevligt, satt ute på uteplatsen, plockade ut stolarna och även fast det var lite kallt så var det nice. Synd att solen inte skiner, för hade den gjort det så hade jag absolut klämt ner en öl.

Usch, ett icke givande inlägg det här... Men what the fuck, det är ju söndag idag... =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback