Idag är det tisdag.

Inatt lyckades jag med konststycket att klicka hem typ 8 st skräckfilmer... Förhoppningsvis är dem bra och förhoppningsvis så kommer dem snart så jag kan titta på dem och fördriva tid... BabyD har precis varit här och druckit en java och lirat lite yatzy, för henne gick det nog bra, men för oss andra lite sämre, tror jag. Eller om hon vann en gång och jag vann en gång, jag minns inte riktigt.. Hur som haver. Det är många punkter i detta inlägg.

Nu har iaf BabyD gått hem för hon skulle iväg på nya äventyr, och jag sitter här och pillar mig i naveln och funderar på vad jag ska roa mig med här näst. Fröken Banan skulle ju komma till Rimbo först, men det blev inställt pga soppa torsk. Så nu funderar jag på att hoppa på bussen in till Norrtälje och göra någonting. Vad vet jag inte riktigt, Lynn tyckte att vi skulle komma förbi där och fika, men eftersom hon inte svarar nu när jag ringer, så känns det rätt bajs att åka in utan att ha något mål med resan. Stanna hemma, kika efter en tvätt-tid eller bara hänga framför tv:n?

Alternativen är många men jag känner att lusten har gått ur mig...

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Lynn

Men du vet ju att min dörr alltid står vidöppen för dig! <3

Postat av: Anna Lundin

Skräckfilmer.. Åh :D

Jag måste beställa hem lite nya jag med. Har inte köpt nya filmer på riktigt länge nu. :D

2009-08-11 @ 22:05:07
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback