Nej!

Jag tänker inte återkomma med bild senare. För jag ser ut som en natur katastrof!!! Ärlig! Det gick inte alls bra att borsta ur skatboet, och som de flesta vet, så är mörk färg bland det värsta att skölja ur... =/ Det tar typ flertalet omgångar att få ur all färg... För varje gång du duschar och tvättar håret, så blir vattnet alldeles svart... Minns första gången jag hade färgat, hoppar in i duschen och duschar håret och ska tvätta... Och det bara rinner svart vatten överallt! överallt! Hemskt! Jag fick världens chock... Nä, kanske inte världens chock kanske, men jag blev lite nojig. Nu har jag dock vant mig och vet att jag måste göra det... Eftersom jag inte fått ur all färg...

Gissa vem som får sova på en handduk inatt... =P
Om en halvtimme går bussen. Love it.

För nu är Anna trööööött!!



Kommentarer
Postat av: frida

tack så mycket! känns skönt att höra att det inte gör ont :) haha

Postat av: Sussi -Gott&Blandat

haha sjukt jobbigt för din del! jag lider med dig hahaha! fan jag tcker det är jobbigt nog med att bli väck ibland av barnen men det är mysigt men ibland för tidigt ;):)



fy fan borra vid 6 redan! galet!! stakarn

2009-07-25 @ 08:54:02
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

hihi, det är fortsättningen på twilight sötnos! :)

2009-07-25 @ 11:04:38
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback